Заміна лобового

Заміна автоскла проводиться виключно компетентними спеціалістами. З дотриманням всіх норм та правил. Новіші технології які позволяють провести заміну автоскла в короткий термін не залежно від складності роботи. Від якості роботи і навиків робітника залежить не тільки естетичної сторони, а так же ваша безпека і вашого авто. Скориставшись даною послугою в нас, ви будете приємно здивовані від хорошої якості, гарного сервісу та приємної ціни..

 Наша фірма вже більше дисяти років. Ми постійно здійснюєм продажу та заміну скла до всіх автомобілів закордонного, пострадянського та вітчизняного виробництва.
 На всі транспортні засоби лобове скло виготовляється по технології тріплікс. Автоскло тріплікс складаеться з трьох слоїв. Два слоя виготовлені з стандартного листового флоат-скла. Та між ними розміщено проміж уточна плівка з полівінілбутерального матеріалу. Для роботи використовується якісне скло виробництва фірм Sekurit, Pilkington, Doraglass (Турция), Nordglass (Польша) та фірм Fuyao і Xinyi (Китай), а також високоякісний розхідний матеріал (клей, праймер та активатор) фірм Sika і Teroson. Кваліфіковані майстри швидко та якісно проводять демонтаж старого та монтаж нового скла.

Врізка та заміна бокових та задніх вікон

Сьогоднішній ринок складає з двох видів скла: сталініт (калене скло) та тріплікс. Сталінітове скло використовується в бокових та задньому автосклі. Виробництво сталінітового скла формується в тому що: скло призводиться до нагріву скла до вигляду прозплавленого листа з подальшим бистрим охолодженням. Цей спосіб дозволяє не тільки формувати гнуте скло, а ще добавляє склу міцності і безпечності.

 Історія автоскла достатньо молода. Автомобілі до 20 століття випускали без скла. Лише в 1899 році появився перший автомобіль з закритим кузовом, в якому уже було лобову скло. Деякий час на автомобілі установлювались тільки лобове скло. Інших не було. В 1903 році почали випускати автомобілі з повним набором автоскла (як ми привикли бачити). Випустила такий автомобіль фірма Мерседес. Перше автоскло було виготовлене з звичайного віконного скла. Але після деяких авто аварій при яких основні поранення були спричинені таким склом, заставили інженерів підняти рівень безпеки. Уже в 1905 році Було використано перше закаленне автоскло, а до 30-х років запущене в виробництво.

З 80-х років тріплекс є стандартним матеріалом лобового скла. Вироби з багатошарового скла безпечні і являється міцними. Зхищають від попадання каміння та інших предметів в салон автомобіля. Даже при ударі тріщина не розходиться по всему склу, таким чином зберігає іншу частину скла. В результаті нарушення частини скла залишуться на плівці. Такийже принцип броньованих. В них більше шарів скла і плівка з крепчого полімера. Але скло лишаться склом і все рівно має здатність тріскати та дряпатись. Це призводить до втрати видимості. Що може призвести до аварійних ситуацій. Вчасна заміна це не тільки вибаганка, та ще безпека вас і ваших пасажирів.
Тонування

 Тонування - зміна світлопроникнення, колірна і відображаюча властивість вікон автомобіля. Існує велика кількість типів плівок, які виконують різноманітні функції - від нагрівання, від ультрафіолетового, інфрачервоного випромінювання, приватність і безпеку, створюють декоративне скління. Тонуючі плівки забезпечують приватність, зменшуючи кількість світла, що проходить через скло. Найбільш поширений колір тонованих плівок - різні відтінки сірого, від ледь помітного затемнення до практично повного поглинання сонячного випромінювання. Вони можуть бути також дзеркальними, забезпечуючи безперешкодний вид з боку менш освітленого салону, але практично невидимість салону. Професійно встановлені дзеркальні плівки створюють "ефект односторонньої видимості".

Правильний догляд за авто склом.
 Щоб авто скло  служили вам довго, необхідно дотримуватись декілька простих правил. Часто авто стекло портять старі двірники, які драпають скло і викликають  затирання та подряпини. Після заміни скла та в подальшому слідкуйте за двірниками, вчасно замініть при потребі. Тоді скло служитиме довше і радуватиме своєю прозорістю. В дощ та снігопад вибирайте оптимальну швидкість двірників, щоб вони ефективно очищували скло але не скребли по сухій поверхні скла (при цьому чути неприємний звук двірника та скла) Це викликав передчасне спрацювання двірників та скла. Так же не використовуйте двірники з прилипшими до них кусочками льда. Включіть обігрів скла в салоні та дочекайтесь поки не розтопиться лід на двірниках.
 Використовуйте тільки якісними авто шампунями та речовинами для скла. Не підходящі складники можуть викликати помутніння скла.